اخبار اقتصادی > بيمه و بانك
یک بانک دیگر حملات سایبری را تایید کرد؛ متن پیامک خطاب به شهروندان
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس؛ از صبح امروز مشتریان بانک پاسارگاد از اختلال در فرآیندهای بانکی شامل گرفتن پول از خودپرداز و عملیات اینترنتی خبر دادند.
حالا بانک پاسارگاد در پیامکی خطاب به مشتریان نوشته است که : همکاران ما بی وفقه در حال بررسی برای رفع اختلال پیش آمده هستند. از شکیبایی شما سپاسگزاریم.
بانک پاسارگاد در پاسخ به فارس اظهار داشت: بانک در حال مقابله با حملات سایبری است و تاکنون با این حملات مقابله شده است. تا ساعاتی دیگر نیز خدمات کارت و خودپرداز برقرار خواهد شد.
هشدار یک بانک به مشتریانش درباره ارسال پیامک خرابکارانه
ابلاغ مهم بانک مرکزی به شبکه بانکی کشور